MUTIARA KATA

Thursday, October 11, 2012

CERITA (^_^)

Assalamualaikum dan selamat pagi :), di pagi yang mulia ini semoga kalian dalam keadaan sihat dan diberkati Allah s.w.t. Dah lama tak buat entri baru kan??? hehehe..sekarang tengah relaks sebab pelajar-pelajar tingkatan 4 dicutikan memberi peluang kepada pelajar PMR menduduki peperiksaan :) (ayat tu saya kawan saya pinjam kejap :)). Pelajar tingkatan 4 hanya datang apabila mereka terlibat dengan exam sahaja :). Minggu ni sangatlah free sebab minggu ni hanya subjek elektif je yang exam :). Sampai naik bosan saya duduk kat bilik guru, nak buat apa-apa pun rasa serba tak kena. Rasanya lebih baik ada pelajar kot..hehehe( konon tunjuk rajin nak masuk kelas..hehe). mana taknya, duduk kat bilik guru ni asyik rasa nak tidor je, kadang-kadang curi tidor jugak..hehe. Takpelah minggu depan minggu terakhir praktikal, rasa sayang pulak nak tinggal pelajar-pelajarku ni, walaupun mereka banyak kerenah tapi sebenarnya ia membahagiakan dan memberi banyak pengalaman tentang kehidupan realiti :). Alhamdulillah, saya dapat merasai semua ni apabila saya praktikal..takdela rasa duk bawah tempurung dengan katak..hehe (faham tak maksudnya?katak dibawah tempurungla :)). Semoga mereka semua cemerlang dalam peperiksaan, cemerlang di dunia dan di akhirat.



0 comments: