MUTIARA KATA

Tuesday, March 8, 2011

Di Hari Bahagia Sahabatku (^_^)

Salam dan selamat pagi! :) semoga kalian sihat2 selalu :). Kali ini, saya postkan gambar sahabat merangkap family saya..hehe, faham x?xpe la xfaham :). 4/3/2011 hari bersejarah bagi pasangan yang akan diijab kabulkan pada hari tersebut pada jam 5.30 petang. Sebelum diijab kabulkan banyak perkara yang terjadi tapi alhamdulillah dapat berjalan dengan lancar. Adanya wali, adanya pengantin lelaki dan perempuan dan adanya saksi, ijab dan kabul akan berjalan dengan lancar, betul tak? :), walaupun hujan turun dengan lebat, takpe duk dalam masjid tak kena hujan :). Selesai ijab dan kabul, rombongan dari pihak lelaki dijamukan juadah di rumah pihak perempuan. :).
Keesokan hari, acara bersanding bermula pada jam 1petang..saya la pengapitnya..hehe, susah jugak jadi pengapit, kena ikut protokol..hehe. tapi seronok sekurang-kurangnya ada pengalaman jugak :).

Walaupun ada sedikit permasalahan semuanya dalam keadaan tenang, untuk mendapat yang perfect mungkin susah, betul tak?. majlis itu diserikan dengan karaoke, pengantin pun join sekali :).

Ini keluarga saya..hehe. sedara mara pun datang, dah anggap family jadi yang datang pun kena lah family..hehe

Ok lah sampai sini dulu, semoga K.Laily dan A. Jo berbahagia hingga akhir hayat, tempuhi dugaan yang datang dengan sabar dan tenang, semoga cepat dapat anak :). Semoga perkahwinan kalian diberkati dan dilindungi Allah :).

0 comments: