MUTIARA KATA

Tuesday, December 28, 2010

BOLA OH BOLA(^_^)

Lautan manusia yang membanjiri stesen Bukit Jalil sebelum masuk perkarangan stadium :)

Salam ceria :) semoga kalian sihat2 selalu :). Post kali ni sekadar berkongsi cerita tentang bola :). Saya suka tengok perlawanan bola sepak..hehe. lebih suka yang dalam Malaysia, yang luar negara kurang sikit sebab asyik tayang lewat malam dan awal pagi :). 26/12/2010 saya dan sahabat2 saya pergi ke stadium Bukit Jalil untuk menonton perlawanan akhir antara Malaysia dan Indonesia. Pertama kali menjejakkan kaki tuk menonton bola sepak. dah lama menyimpan keinginan tuk pergi, pada tarikh tu kami dapat pergi, agak takut jugak sebab ramai laki dari perempuan(mmg acara lelaki ramai la lelaki :)) dan kami tak ditemani kaum adam, tawakal je la..hehe. Sampai pak guard yg jaga kat stesen LRT tanya kami nak pergi mane..sengih je la kami sambil cakap nak g tengok bola..pak guard siap tanya 2x betul ke nak g..ish2, tny mcam tu lagi buatkan sya rasa dalam dua nk g atau x.. tp disebabkan semangat mengatasi gementar kami teruskan perjalanan ke bkt jalil.

Sampai di stesen bukit jalil, lautan manusia memenuhi ruangan stesen bkt jalil, begitu semangat rakyat Malaysia :) tu yang kite nak..hehe. Selepas solat maghrib kami masuk dalam stadium..agak terkejut bila keluar dari surau, kaum lelaki hanya solat di luar..mereka masih menunaikan kewajipan terhadap yang Maha Esa..Alhamdulillah :).

Habis perlawanan kami terus balik, takut jugak berlaku ape2 yang xdiingini..hehe. ye la group kami xde lelaki jadi kena pantas balik :). Alhamdulillah kami selamat sampai di Bandar Tasik Selatan tempat kami naik tuk ke sana :). Pengalaman yang menyeronokkan :)

Sebelum masuk stadium :)

Lepas abis perlawanan :)

3 comments:

Radzi said...

wah!! tengok bola xajak orang....

didikilmu said...

bkn xnk ajk org tu diamkan diri je..hehe

Radzi said...

hurmmm